Εγκεφαλικό
Είχα καιρό να νιώσω αυτή την αίσθηση του μουδιάσματος στο κεφάλι μου. Τώρα είμαι καλά, ενημερωτικά.
Θα σας πω λοιπόν την ιστορία μου για να γελάσετε κι εσείς μαζί μου. Γιατί τώρα γελάω... για εχθές... ας μην σχολιάσω.
Έκανα κι εγώ τη φορητότητα του σταθερού και είπα να αλλάξω εταιρεία μίας και ο προηγούμενος πάροχος με είχε, αν το θέσω διακριτικά, χεσμένη. Και πήγα σαν καλό παιδί στον ΟΤΕ. Μάλιστα!
Αφού με ειδοποίησαν πως θα έρθει ένας τεχνικός να ενεργοποιήσει τη γραμμή (?), και κλείσαμε ραντεβού για εχθές Παρασκευή, τελικά αλλάξανε τα πλάνα τους και με σύνδεσαν χωρίς την παρουσία τεχνικού (!). Μάλιστα.
Εγώ ήμουν στη δουλειά όταν με πήρε ο πατέρας μου και ο αδερφός μου τηλέφωνο να με ενημερώσουν για την ακύρωση του ραντεβού και να μου πουν πως δεν έχουν ίντερνετ από το πρωί. Λέω κι εγώ από μέσα σου, βλακείες, έχετε ίντερνετ και δεν το ξέρετε. Τους είπα πως θα το ρυθμίσω μόλις γυρίσω στο σπίτι.
Και γύρισα. Καλώ την αδερφούλα μου από το σταθερό να την ρωτήσω κάτι άσχετο. Απαντάει, παρακαλώ? Λέω, εγώ είμαι. Και λέει, και από ποιο τηλέφωνο παίρνεις...
Και τότε με ζώνουν τα φίδια. Την παρακαλώ να κλείσει και να καλέσει στο σταθερό. Καλεί αλλά δεν απαντάει. Μάλιστα. Κάτι παίχτηκε με τις γραμμές και έχουμε άλλον αριθμό από τον δικό μας.
Ψύχραιμα και ευγενικά επικοινωνώ με την εξυπηρετικότατη εξυπηρέτηση πελατών και αναφέρω το πρόβλημα. Μπλέχτηκαν οι γραμμές. Μάλιστα. Ρωτάω για την υπόλοιπη διαδικασία και με ενημερώνουν πως θα παραλάβω τον εξοπλισμό την Μεγάλη Τρίτη και κλείνουμε ένα ραντεβού. Ο μπαμπάς μου επιμένει ότι δεν έχουμε ίντερνετ αλλά εγώ δεν το έχω διαπιστώσει με τα μάτια μου. Ταυτόχρονα, ενημερώνω την αδερφή μου να μας καλεί στα κινητά μας για να μην υπάρχει θέμα μέχρι να αποκατασταθεί η γραμμή.
Ωραία. Και χτυπάει το σταθερό. Απαντάω και πριν προλάβω να εξηγήσω, η κυρία που καλεί μου λέει, α έχω κάνει λάθος συγγνώμη και μου το κλείνει. Και ξαναπαίρνει. Και της εξηγώ πως προφανώς δεν έχει κάνει κάτι λάθος, απλώς υπάρχει ένα μπέρδεμα με τις γραμμές και όσο και να προσπαθεί να πάρει την 85χρονη θεία της δε θα συνδεθεί άμεσα μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Μετά βέβαια έζησα την ανάλυση του τι προβλήματα έχει η θεία της και πως δεν γίνεται μεγάλη γυναίκα να μείνει χωρίς τηλέφωνο και με ρώτησε που μένω και αφού δεν μένω κοντά στη θεία της πώς μπλέχτηκαν οι γραμμές και πότε θα διορθωθεί και πως νόμιζε ότι έκανε εκείνη ζημιά γιατί πήγε στη θεία της να καθαρίσει και έβγαλε την πρίζα και μετά δε λειτουργούσε και άλλα τόσα πολλά που σας λυπάμαι για να σας τα διηγηθώ με λεπτομέρειες... Αφού ευχηθήκαμε η μία στην άλλη καλό Πάσχα, έκλεισα το τηλέφωνο.
Προσέγγισα τον υπολογιστή και τότε συνειδητοποίησα πως δεν είχα ίντερνετ. Και εκεί αρχίζω να ιδρώνω. Θα μείνω χωρίς ίντερνετ μέχρι την Μεγάλη Τρίτη που θα έρθει το ρούτερ; Δεν υπάρχει περίπτωση. Εγκεφαλικό. Και πανικός μαζί...
Ξανακαλώ την εξυπηρετικότατη εξυπηρέτηση πελατών και ζητώ να μου δώσουν μία εναλλακτική λύση για να μπορώ να έχω ίντερνετ. Ζητώ αν χρειαστεί να παραλάβω εγώ τον εξοπλισμό από κάπου. Νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι όταν μου λένε πως δεν υπάρχει λύση δυστυχώς και πως δεν μπορώ να παραλάβω τον εξοπλισμό από αλλού καθότι έκανα την αλλαγή και έκλεισα το πακέτο τηλεφωνικά. ΜΜΜΜΜΜΜΜάλιστα.
Φφφφφφφφ. Σκάω σκάω σκάω και τότε θυμάμαι τυχαία, εντελώς τυχαία, ότι έχω μέσο και πως θα βρεθεί λύση.
Σαν άλλος σούπερμαν εμφανίζεται να σώσει την κατάσταση ο καλός μου μαθητής Γιάννης που μου υπενθυμίζει πως μπορώ να συνδεθώ αρκεί να έχω τους σωστούς κωδικούς με το δικό μου ρούτερ μέχρι να έρθει το αυθεντικό. Τέλεια...
Και ναι, έχω ίντερνετ, κάνω αναρτήσεις και δουλεύω!
Τρέχω και ανακοινώνω στον πατέρα μου ότι έχουμε ίντερνετ και τον ρωτάω, αν πίστευε ποτέ πως θα νιώθει χαμένος χωρίς ίντερνετ αυτός, που έζησε και σε σπηλιές στα παιδικά του χρόνια...
Μπράβο στο μάρκετινγκ που δημιουργεί καινούργιες ανάγκες, μπράβο σε εμάς που τις βάζουμε για τα καλά στη ζωή μας και τις κάνουμε αναπόσπαστο κομμάτι της και φυσικά μπράβο στο Γιάννη που με γλίτωσε από το εγκεφαλικό, με το οποίο φλέρταρα εντόνως.
Τέλος καλό όλα καλά!! Και άντε γεια!
Θα σας πω λοιπόν την ιστορία μου για να γελάσετε κι εσείς μαζί μου. Γιατί τώρα γελάω... για εχθές... ας μην σχολιάσω.
Έκανα κι εγώ τη φορητότητα του σταθερού και είπα να αλλάξω εταιρεία μίας και ο προηγούμενος πάροχος με είχε, αν το θέσω διακριτικά, χεσμένη. Και πήγα σαν καλό παιδί στον ΟΤΕ. Μάλιστα!
Αφού με ειδοποίησαν πως θα έρθει ένας τεχνικός να ενεργοποιήσει τη γραμμή (?), και κλείσαμε ραντεβού για εχθές Παρασκευή, τελικά αλλάξανε τα πλάνα τους και με σύνδεσαν χωρίς την παρουσία τεχνικού (!). Μάλιστα.
Εγώ ήμουν στη δουλειά όταν με πήρε ο πατέρας μου και ο αδερφός μου τηλέφωνο να με ενημερώσουν για την ακύρωση του ραντεβού και να μου πουν πως δεν έχουν ίντερνετ από το πρωί. Λέω κι εγώ από μέσα σου, βλακείες, έχετε ίντερνετ και δεν το ξέρετε. Τους είπα πως θα το ρυθμίσω μόλις γυρίσω στο σπίτι.
Και γύρισα. Καλώ την αδερφούλα μου από το σταθερό να την ρωτήσω κάτι άσχετο. Απαντάει, παρακαλώ? Λέω, εγώ είμαι. Και λέει, και από ποιο τηλέφωνο παίρνεις...
Και τότε με ζώνουν τα φίδια. Την παρακαλώ να κλείσει και να καλέσει στο σταθερό. Καλεί αλλά δεν απαντάει. Μάλιστα. Κάτι παίχτηκε με τις γραμμές και έχουμε άλλον αριθμό από τον δικό μας.
Ψύχραιμα και ευγενικά επικοινωνώ με την εξυπηρετικότατη εξυπηρέτηση πελατών και αναφέρω το πρόβλημα. Μπλέχτηκαν οι γραμμές. Μάλιστα. Ρωτάω για την υπόλοιπη διαδικασία και με ενημερώνουν πως θα παραλάβω τον εξοπλισμό την Μεγάλη Τρίτη και κλείνουμε ένα ραντεβού. Ο μπαμπάς μου επιμένει ότι δεν έχουμε ίντερνετ αλλά εγώ δεν το έχω διαπιστώσει με τα μάτια μου. Ταυτόχρονα, ενημερώνω την αδερφή μου να μας καλεί στα κινητά μας για να μην υπάρχει θέμα μέχρι να αποκατασταθεί η γραμμή.
Ωραία. Και χτυπάει το σταθερό. Απαντάω και πριν προλάβω να εξηγήσω, η κυρία που καλεί μου λέει, α έχω κάνει λάθος συγγνώμη και μου το κλείνει. Και ξαναπαίρνει. Και της εξηγώ πως προφανώς δεν έχει κάνει κάτι λάθος, απλώς υπάρχει ένα μπέρδεμα με τις γραμμές και όσο και να προσπαθεί να πάρει την 85χρονη θεία της δε θα συνδεθεί άμεσα μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Μετά βέβαια έζησα την ανάλυση του τι προβλήματα έχει η θεία της και πως δεν γίνεται μεγάλη γυναίκα να μείνει χωρίς τηλέφωνο και με ρώτησε που μένω και αφού δεν μένω κοντά στη θεία της πώς μπλέχτηκαν οι γραμμές και πότε θα διορθωθεί και πως νόμιζε ότι έκανε εκείνη ζημιά γιατί πήγε στη θεία της να καθαρίσει και έβγαλε την πρίζα και μετά δε λειτουργούσε και άλλα τόσα πολλά που σας λυπάμαι για να σας τα διηγηθώ με λεπτομέρειες... Αφού ευχηθήκαμε η μία στην άλλη καλό Πάσχα, έκλεισα το τηλέφωνο.
Προσέγγισα τον υπολογιστή και τότε συνειδητοποίησα πως δεν είχα ίντερνετ. Και εκεί αρχίζω να ιδρώνω. Θα μείνω χωρίς ίντερνετ μέχρι την Μεγάλη Τρίτη που θα έρθει το ρούτερ; Δεν υπάρχει περίπτωση. Εγκεφαλικό. Και πανικός μαζί...
Ξανακαλώ την εξυπηρετικότατη εξυπηρέτηση πελατών και ζητώ να μου δώσουν μία εναλλακτική λύση για να μπορώ να έχω ίντερνετ. Ζητώ αν χρειαστεί να παραλάβω εγώ τον εξοπλισμό από κάπου. Νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι όταν μου λένε πως δεν υπάρχει λύση δυστυχώς και πως δεν μπορώ να παραλάβω τον εξοπλισμό από αλλού καθότι έκανα την αλλαγή και έκλεισα το πακέτο τηλεφωνικά. ΜΜΜΜΜΜΜΜάλιστα.
Φφφφφφφφ. Σκάω σκάω σκάω και τότε θυμάμαι τυχαία, εντελώς τυχαία, ότι έχω μέσο και πως θα βρεθεί λύση.
Σαν άλλος σούπερμαν εμφανίζεται να σώσει την κατάσταση ο καλός μου μαθητής Γιάννης που μου υπενθυμίζει πως μπορώ να συνδεθώ αρκεί να έχω τους σωστούς κωδικούς με το δικό μου ρούτερ μέχρι να έρθει το αυθεντικό. Τέλεια...
Και ναι, έχω ίντερνετ, κάνω αναρτήσεις και δουλεύω!
Τρέχω και ανακοινώνω στον πατέρα μου ότι έχουμε ίντερνετ και τον ρωτάω, αν πίστευε ποτέ πως θα νιώθει χαμένος χωρίς ίντερνετ αυτός, που έζησε και σε σπηλιές στα παιδικά του χρόνια...
Μπράβο στο μάρκετινγκ που δημιουργεί καινούργιες ανάγκες, μπράβο σε εμάς που τις βάζουμε για τα καλά στη ζωή μας και τις κάνουμε αναπόσπαστο κομμάτι της και φυσικά μπράβο στο Γιάννη που με γλίτωσε από το εγκεφαλικό, με το οποίο φλέρταρα εντόνως.
Τέλος καλό όλα καλά!! Και άντε γεια!
Comments
Post a Comment